بنر
سبدخرید 0
سبد خرید
تعداد: 1 عدد
قیمت: 190000ريال

تاریخچه بند هرش

    يکشنبه 11 آذر

تاریخچه بند هرش

.تاریخ شرکت ما به سال1765 میلادی برمی گردد و از آن زمان تا کنون کار چرم در مرکز فعالیت های تجاری خانواده هرش قرار داشته و این سنت خانوادگی در طول حیات نسل به نسل به شکل موفقیت آمیزی ادامه داشته است.

کارگاه چرم سازی:

یوهان فرانتس هریش یک کارگاه چرم سازی دراتریش راه اندازی کرد و چرم دباغی شده زینتی برای کفش با پوست گوساله تولید می کرد.

سال 1935 برنامه تولید کمربند ایمنی در صنعت خودرو سازی را که از ابتکارات و پیشنهادات کمپانی هریش بود به کارنامه تولیدات خود افزود.

تولید دستبند چرم برای ساعت مچی1945:

هانس هریش تصمیم به تولید دستبند چرم برای ساعتهای مچی در شهر کارینتینگ اتریش گرفت و در ابتدا از میز آشپزخانه خود به عنوان میز کار استفاده می کرد و ازیک چاقوی جیبی و یک ماشین دوخت خانگی بهره می برد.

ثبت تکنیک 1955:

هریش راه جدیدی برای اتصال یکپارچه چرم کشف کرد و این روش را به ثبت رساند که با استفاده از این تکنیک توسط چرم در تولیدات خود استاد این رشته شد و در حال حاضر استاندارد جهانی در صنعت تولید بند چرم ساعت,از این تکنیک پیروی می کند.

گردش مالی 1957 :

هرمان هریش به شرکت پیوست و سه سال بعد هریش به فروش بالای یک میلیون یورو دست پیدا کرد.در آن زمان هریش فروش بند خود را به عنوان خدمات در داخل ویترین های فروش در سرتاسر دنیا برد و این انقلابی در صنعت بند چرم ساعت بود. برای اولین بار، محدودیت مشتریان در انتخاب دستبند چرم از بین برداشته شد.

1990 ساخته شدن 100 میلیون بند:

 اکنون هریش 640 کارمند دارد و دیگر روابط مشترکی در تولید با کشور چین ندارد.

1991 تولید در هند :

HIRSCH جهت گسترش کار خود شروع به تولید دستبند ساعت در هند می کند. از آن زمان دستبند ساعت برای بازار هند تولید و ساخته شده است وتولیدات شرکت با رهبری Matteo Thun طراح مشهور ایتالیایی با طراحی های جدید توسعه پیدا کرد.طرح جدید بند ساعت هریش با کیفیت بالا در فروشگاهها عرضه شد و با شکلهای غیر معمول منجر به دریافت جوایز اروپایی شد پس از آن هریش به عنوان اولین سازنده دستبند چرم ساعت در پی گرفتن گواهینامه ایزو برآمد. گواهینامه ایزو 9001 شاهدی از مدیریت کیفیت جامع HIRSCH در تمامی حوزه های سازمان است.

سال 2000 تغییرات نسلی:

در این سال تغییر مدیریت در خانواده HIRSCH بوجود آمد. هرمان هریش به هیئت نظارت برگشت و پسرش رابرت هریش مدیریت این شرکت را به دست گرفت. رابرت هریش، با توجه به سنت خانوادگی، شرکت پدرش را خریداری کرد.

استفاده از دستبندهای هریش جهت نصب میکرو چیپ و با عملکرد متفاوت که کاربردهایی از قبیل مجوزهای دسترسی به اطلاعات شخصی و یا اعتبارات بانکی که همه در یک دستبند ذخیره می شد هریش را وارد خط جدیدی از تولید کرد.

در سال 2003 هریش به عنوان تامین کننده اصلی بند در صنعت ساعت سازی لوکس سوییس تبدیل شد و درسال 2004 مجموعه لئوناردو را به بازار عرضه کرد که با ارائه این مجموعه هماهنگی عالی بین ساعت و دستبند به چشم می خورد.دستبند کراوچر که خود اولین دستبند طبیعی پلاستیکی و یک محصول کامل و ارگانیک بود شایستگی های هریش را در این رشته افزایش داد.

HIRSCH در سال 2008 اولین دستبند چرمی از جنس پوست تمساح و مقاوم تا عمق 100متری آب را تولید و به مناسبت روز جهانی بازرگانی به مشتریان ارائه داد و در سال بعد اولین دستبند خود را از جنس گیاه آلوئه ورا که برای سلامت پوست بدن نیز مفید بود,عرضه کرد.

در سال 2010هریش جشن بزرگی برپا کرد و تاریخچه این شرکت را با ارائه صنایع دستی 245 ساله، دستبند های 65 ساله و تولیدات 30 ساله از الیاف طبیعی را به نمایش گذاشت.

در سال 2011 سکگ آسوده(باکل):

کاربرد این سکگ به شکلی است که فقط برای یک بار سایز آن روی دستبند تنظیم میشود و به مانند بند فلزی روی ساعت عمل می کند و این سکگ به هیچ عنوان به بند آسیب وارد نمی کند در نتیجه دوام بند را افزایش می دهد.

در سال 2012 به مناسبت تولید دویست و پنجاه میلیون بند,هریش جشن بزرگی به پا کرد ودررقابت تجاری وتخصصی شرکتهای پیشرو در اتریش شرکت و مقام اول را به دست آورد. در سال بعد شرکت با ورود به سیستم مدرن تولید,به حوزه انرژی پاک پیوست.

از همان ابتدا، موفقیت شرکت هریش تا حد زیادی با سه هدف مشخص شده بود:

1- سنت طولانی در به کارگیری چرم

2- تلاش مستمر برای توسعه

3-جاه طلبی فعالانه در بازار و ارائه تحولات جدید همگام با زمان

دستبند هریش توسط بهترین و پیشرفته ترین دستگاههای صنعتی ساخته می شود و هدف از تمام این فعالیت ها طول عمر ,راحتی در پوشش و تجدید زیبایی میباشد.شناخت و حس دستبندهای هریش آن را قادر می سازد تا در فعالیتهای توسعه ساعت به عنوانیک شریک تجاری حمایت شود.هریش مظهر فرهنگ در دستبند چرم میباشد و مراقبت می کند که این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.