بنر
سبدخرید 0
سبد خرید
تعداد: 1 عدد
قیمت: 190000ريال

ساعت مچی

    فیلتر شود براساس

    برند
       کالا در لیست مقایسه لیست مقایسه ها

    ساعت مچی اصل
    اصالت ساعت یکی از مسائل مهمی است که به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی، گالری‌ها و مغازه‌های مختلفی در سطح شهر اقدام به فروش ساعت می‌کنند که در بین آن‌ها ساعت‌های تقلبی و فیک هم زیاد یافت می‌شود. اگرچه این ساعت‌ها ممکن است ارزان‌تر از ساعت اصل باشند اما به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش واقعی، قطعات بی‌کیفیت و موتورهای تقلبی خیلی زود خراب شده و در اغلب موارد قابل تعمیر نیستند. بند و بدنه این ساعت‌ها پس از چند بار استفاده تغییر رنگ داده یا خراب می‌شود و یا ظاهر نازیبایی که پیدا می‌کند و عملا بدون استفاده می‌شوند. بسیاری افراد سودجو حتی ساعت تقلبی را با قیمت و نام اصل به فروش می‌رسانند به همین دلیل شناخت ویژگی‌های ساعت‌های اصیل و انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید ساعت مچی بسیار مهم است.

    چرا ساعت اصل؟
    برندهای ساعت مچی تنوع بسیار بالایی دارند و با ارائه سری‌های متنوع محصولات تلاش کردند در کنار ایجاد تنوع مدل و قابلیت‌های ساعت، رنج قیمت ساعت‌ها هم متنوع باشد که همه بتوانند برمبنای بودجه خود ساعت باکیفیت خریداری کنند. 
    ساعت اصل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند برای سال‌ها از یک محصول باکیفیت استفاده کنند و نگران تغییر ظاهر یا از کار افتادن آن نباشند. 
    برندهای لوکس ساعت مچی مثل فورتیس، موریس لاکروا و مانند آن اعتبار بالایی دارند و وقتی فردی یک مدل از این ساعت‌ها را به دست خود می‌بندد, برند اعتبار خود را به آن‌ها می‌دهد. به این ترتیب ساعت‌های اصل علاوه بر اینکه استایل افراد را تکمیل کرده و زیبایی پوشش آن‌ها را دوچندان می‌کنند می‌توانند به افزایش اعتبار و وجهه او هم کمک کنند.
    در تولید ساعت‌های اصل از جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان استفاده شده به این ترتیب در اثر ضربه، افتادن و حادثه‌هایی که برای هر شخصی ممکن است بروز کند خراب نخواهند شد. خاصیت ضد آب آن‌ها بسته به مدل و کاربری خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است و بر درب پشت آنها درج شده واقعی هستند و بدون مشکل در عمق آب هم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
    برخی افراد که به برندهای لوکس علاقه دارند اما به هر دلیل بودجه خرید آن را در اختیار ندارند اغلب به سراغ مدل‌های های کپی می‌‌روند اما این حقیقت را نمی‌توان انکار کرد که هر چقدر کپی ساعت از نظر ظاهر شبیه اصل باشد اما افراد حرفه‌ای و علاقه‌مندان ساعت مچی آن را تشخیص می‌دهند. 
    ساعت مچی شخصیت و استایل غالب افراد را به دیگران نشان می‌دهد بنابراین اگر شخصی ساعت فیک بپوشد احتمالا در اولین ملاقات بدون در نظر گرفتن شخصی یا کاری بودن آن در فرد مقابل تاثیر منفی خواهد داشت. 

    راهکارهای تشخیص ساعت اصل از تقلبی
     از آنجا که تنوع برند و مدل‌های ساعت مچی بسیار زیاد است و ساعت‌ها را می‌توان با ملاک‌های مختلف کاربری، قیمت، برند و غیره دسته بندی کرد برای اینکه هنگام خرید سردرگم نشوید قبل از هر کاری لازم است مشخص کنید که چه انتظاری از ساعت مچی خود دارید و دقیقا چه چیزی می‌خواهید به این ترتیب از سردرگمی خودتان پیشگیری خواهید کرد و این امر به شما اجازه می‌دهد روی اصل بودن ساعت و بررسی مشخصات فنی و قابلیت‌های آن بهتر تمرکز کنید. 
    همیشه نخستین گام برای خرید ساعت اصل مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و گالری‌های معتبر فروش ساعت مچی است، جایی که سال‌ها است به صورت تخصصی در این حوزه مشغول فعالیت بوده و توانسته اعتماد مشتری را جلب کند. اعتبار این فروشگاه‌ها خیال شما را از خرید محصول باکیفیت راحت می‌کند. 
    قبل از مراجعه به فروشگاه لازم است قیمت ساعت مچی دلخواه خود را در بازار بین المللی و داخل ایران بررسی کنید، وقتی قیمت دقیق را بدانید تشخیص ساعت تقلبی آسان‌تر خواهد بود، وقتی یک مدل با مشخصات ساعت دلخواه خود دیدید که قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی ساعت داشته باشد متوجه می‌شوید که احتمالا تقلبی است.
    بررسی سایت مرجع، تمامی برندهای معتبر و شناخته شده ساعت مچی تصویر، مشخصات فنی و قابلیت‌های مدل‌های مختلف خود را روی سایت قرار دادند. کافی است به سایت سری بزنید و تمام مشخصات مدل دلخواه خود را مطالعه کنید. سپس با یک مقایسه ساده می‌توان از اصالت محصول اطمینان حاصل کرد.
    ساعت از نظر ظاهری، وزن، محل قرارگرفتن لوگو و سایر مشخصات فیزیکی باید با عکس مطابقت کامل داشته باشد. برخی تولید کنندگان ساعت مچی پا را فراتر گذاشته و در سایت خود امکان جستجوی شماره سریال ساعت را فراهم کردند. با وارد کردن شماره اگر ساعت اصل باشد بلافاصله تصویر و مشخصات آن روی صفحه ظاهر می‌شود. 
    ساعت مچی باید در بسته بندی ویژه و اورجینال برند تحویل شما شود و حتما کارت گارانتی و خدمات پس از فروش هم داشته باشد در غیر اینصورت احتمالا در یک کارگاه غیرقانونی و در شرایط نامعلوم تولید شده است.

    بهترین برند ساعت مچی
    حال که به این نتیجه رسیدیم بهترین انتخاب ساعت اصل است این سوال پیش می‌آید که از بین این همه برند به سراغ کدامیک برویم که نیازهای ما را برآورده کند. خرید ساعت مچی تا حدود زیادی به سلیقه، سبک زندگی و نیازهای شخصی فرد از ساعت بستگی دارد.
    ساعت مچی هر فرد باید با استایل غالب او هماهنگی داشته باشد و مهمتر از همه موقع استفاده از آن احساس راحتی و رضایت داشته باشد. در مورد بودجه هم این امکان برای شما فراهم است که به سراغ برندهای لوکس و گرانقیمت بروید یا برای مصارف روزانه و عمومی‌تر خود برندهای اقتصادی را انتخاب کنید.
    حتما قبل از خرید بررسی کنید برندی که انتخاب کردید در ایران نمایندگی رسمی داشته باشد و بتوان به راحتی به قطعات اصل آن دسترسی پیدا کرد. برندهای اروپایی به ویژه سوییسی در جهان طرفداران زیادی دارند با این وجود برخی برندهای ژاپنی طی سال‌های اخیر چنان اعتباری به دست آوردند که شانه به شانه رقبای خود پیش می‌روند در این میان ساعت‌های باکیفیتی هم در آمریکا تولید می‌شوند که از نظر طراحی و ساخت حرف‌هایی برای گفتن دارند. قبل از خرید حتما در مورد سابقه برند و حسن شهرت آن مطالعه کنید. 
    گالری کاظمی با سال‌ها سابقه در عرضه انواع برندهای ساعت مچی ساعت اصل و باکیفیت را با منطقی‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهد. سه گالری فیزیکی این مجموعه در تهران و کیش و فروشگاه آنلاین این مجموعه به شما این امکان را می‌دهد که خرید را به شکل دلخواه خود انجام دهید و با اطمینان از اصالت کالا ساعتی که دوست دارید را بخرید. 

    ساعت مچی اصل از کجا بخرم؟
    گالری ساعت کاظمی نمایندگی برندهای معتبر ساعت مچی با توجه به تجربه چهل ساله فقط ساعت اصل و شرکتی با گارانتی معتبر بین المللی عرضه می کند
    ساعت مچی ارجینال در ایران وجود دارد؟
    بله ساعت مچی با اصالت و ارژینال در ایران توسط شرکتهای معتبر وارد می شود و با گارانتی های بین المللی با خدمات پس از فروش عرضه مس شود و گالری ساعت کاظمی یکی از مراکز فروش معتبر می باشد که به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارد
    نمایش فیلتر